Október 1-től a CRH neve DANUCEM-re változik, és ezzel együtt a cég bevezeti az új, regionális DANUCEM márkát. Mivel a cég maga nem, csupán a cégnév és a márkanév lesz más, a változás fokozatos lesz. Első mérföldkőként a CRH szeptember 1-től piacra bocsátja új zsákos cement portfólióját, immár DANUCEM márkanév alatt.
Mi nem változik?
A CRH stratégiája az átalakulás során az, hogy megőrizze a piacon már jól ismert kereskedelmi termékmárkáit. A szürke zsákos cementtermékek egyértelműen pozícionáltak és differenciáltak: a Házépítő Plusz egy általános felhasználású cement, az EXTRACEM kiemelten nagy teljesítményű, nagy mechanikai igénybevételnek kitett betonok készítéséhez is alkalmazható cement, míg a SPECIÁL PLUSZ a nagyobb szulfátállóságú betonokhoz és betonelemek készítéséhez használható.
Mi változik?
Az új DANUCEM márka bevezetésével egyidejűleg a CRH Észak Duna Régió újrafogalmazta értékeit és küldetését a piacon. Az új DANUCEM márka egyik legfontosabb értéke a környezetünk védelme és a fenntarthatóság előtérbe helyezése. Ez a cél két fontos területen is előtérbe került: a csomagoláshoz a korábbiakban használt fehérített zsákot natúr színű zsák váltja fel, aminek előállítása lényegesen kevésbé terheli környezetünket. Ezen felül a cég lényegesen csökkentette a szén-dioxid lábnyomát, mindeközben a termékek minősége is emelkedett.
HÁZÉPÍTŐ PLUSZ – CEM III/A 42,5 N
A DANUCEM portfólió új, innovatív HÁZÉPÍTŐ PLUSZ cementje magasabb minőséget képvisel, köszönhetően az optimalizált kötési időnek, valamint a magasabb végszilárdságnak (42,5-ös szilárdsági osztály), amely tartósabb, hosszabb életű betont eredményez. Ennek a kiváló terméknek az előállításához kohósalakot használnak, ami egy nehezen elérhető és nagyon értékes, akár az aranyhoz fogható adalékanyag.
Forrás: CRH, DANUCEM