Nemcsak felhasználni, hanem alkotni! Így összegezhető a Murexin Kft. és a LAFARGE Cement Magyarország Kft. közös dizájntervpályázata, amelyet az építőanyagok újszerű felhasználási lehetősége ihletett. A kreatív gondolkodást és a művészi megoldásokat ötvöző pályázat legjobbjait díjazták.
A pályázatot 2018-ban első alkalommal írta ki a LAFARGE Cement Magyarország Kft. és a Murexin Építőanyaggyártó és Kereskedelmi Kft. A pályázat célja az volt, hogy olyan alkotások szülessenek, amelyek a termék eladáshelyi megjelenését, bemutatását támogatják, miközben dizájntárgyként is funkcionálnak. A pályázók konkrét feladata a Murexin FM 60 Prémium Fugázó, mint építőanyag, és felhasználásának kreatív bemutatása volt.
„Hogyan látják a termékeinket mások? – Ez a kérdés fogalmazódott meg bennünk. Egy különleges látásmód mindig hozzá tud tenni a számunkra már megszokott termékekhez, azok bemutatási módjához. Ezért döntöttünk a pályázat kiírása mellett.” – nyilatkozta Czili Aladár a Murexin Kft. ügyvezető igazgatója.
„A Királyegyházi Cementgyár működése óta elkötelezett az építőanyagok újszerű, dizájntermékként történő felhasználása és a fiatal generációk támogatása mellett. Éppen ezért nagy öröm számunkra, hogy a tervpályázat kapcsán ezzel a két kiemelt területtel együtt foglalkozhatunk, és új lehetőséget biztosíthatunk a képzőművészek, dizájnerek számára.” – számolt be Zadravecz Zsófia, a LAFARGE Cement Magyarország Kft. értékesítési és marketing igazgatója.
A szakmai bíráló bizottság több szempont alapján döntött: az egyedi, újszerű megjelenítés mellett a fugázó eladáshelyi bemutatásának megvalósítása is kiemelt szempont volt. A kreatív pályázat fődíját Tóthmátyás Edit, Tóth Zsófia és Molnár Ferenc közös alkotása, a „Kalendárium” elnevezésű terv kapta.
Forrás: http://www.lafarge.hu/